معاون هنری شهرداری رفسنجان از راهیابی ۶۶ طرح به مرحله ارزیابی و داوری مسابقه «شهر خلاق» خبر داد.

  • ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، وی با اشاره به تقویم زمان بندی فراخوان طرح «شهر خلاق» و تمدید ۱۵ روزه مهلت ارسال ایده ها، خاطرنشان کرد: علاقمندان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت داشتند ایده های خود را در هر موضوع از طریق سامانه پیشنهادات شهرداری به نشانی http://snp.rafsanjan.ir/ ارسال کنند.

معاون هنری شهردار رفسنجان عنوان کرد: در مجموع از میان طرحهایی که در سامانه به ثبت رسیده، ۶۶ طرح به مرحله ارزیابی و داوری راه یافت که در هفته جاری داوری و مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن طی روزهای آینده اعلام می شود.

سید محسن سجادی در این رابطه اظهار کرد: ایده شهر خلاق مبحثی جدید و مورد توجه در حوزه مطالعات شهری و به ویژه مدیریت شهری شهرداری رفسنجان بوده و بر ارتقاء محیط زندگی و بهبود کیفیت زندگی به واسطه تفکرات نوی شهروندان تأکید دارد.

وی با بیان اینکه ایده «شهر خلاق» به شکل متفاوت برای نخستین بار در کشور در رفسنجان اجرا شده است، اضافه کرد: در اینجا نگاه ما طرح و ایده هایی است که با مشارکت مردم و نظرها و ایده و تفکرات آنان است که منجر به دستیابی به شهر خلاق می شود.

وی تأکید کرد: شهرداری رفسنجان به هر جایی از شهر که بتوان تغییر و تحولی در راستای آرامش شهروندان ایجاد شود، ورود کرده و طرح ها و ایده های پذیرش شده مردم را به اجرا در می آورد؛ هدف شهرداری کسب رضایت مندی مردم و شهرنشینان از زندگی در رفسنجان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید