جمعی از پسران نوجوان فعال فرهنگی که از سوی شورای محلات شناسایی و معرفی شده بودند، با بدرقه شهردار رفسنجان عازم اردوی راهیان نور شدند.

  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مراسم بدرقه نوجوانان پسر فعال فرهنگی محلات با حضور مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان، معاون فرهنگی شهرداری و رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و جوانان شورای شهر در محل گلزار شهدا برگزار شد.

شهردار رفسنجان در سخنانی در این مراسم اظهار کرد: شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم مطرح است.

مهندس کهنوجی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.

بنا به این گزارش، با هدف شناسایی نیرو‌های فعال فرهنگی محلات، تعداد ۹۰ نفر از نوجوانان پسر متولد سالهای ۸۴ تا ۸۶ از سوی شورای محلات شناسایی و معرفی شدند.

این تعداد عصر روز گذشته با دو دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز عازم اردوی راهیان نور شدند.

گفتنی است معاونت فرهنگی شهرداری رفسنجان قرار است برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر را با کمک این جوانان و نوجوانان نخبه فرهنگی اجرا کرده و در واقع این افراد رابط فرهنگی شهرداری رفسنجان و محلات شهر شوند.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان، در آستانه عید نوروز و ایام پایانی سال، شهرداری رفسنجان اقدام به اعزام گروه‌های مختلف دانشجویی، دانش آموزی و فعالان فرهنگی خواهران در قالب ۸ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور نموده و در ایام تعطیلات سال نو نیز تعداد دو دستگاه اتوبوس از کارکنان شهرداری رفسنجان به این اردو اعزام خواهند شد.

حسین رمضانی یادآور شد: معاونت فرهنگی شهرداری رفسنجان همچنین تعداد ۴۰۰ بسته فرهنگی نیز در سایر اردوهای راهیان نور سطح شهرستان توزیع کرده است.

 

رابط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید