۲۰ هزار اصله درخت بین شهروندان در نهالستان شهرداری رفسنجان توزیع می شود

  • ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
  • لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان گفت: به مناسبت روز درختکاری، ۲۰ هزار اصله درخت بین شهروندان رفسنجانی در نهالستان شهرداری توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس محمد ابوطالبی با اعلام این خبر اظهار داشت: در روز پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری ۲۰ هزار اصله درخت مثمر مانند به، سیب و آلوچه و درخت غیرمثمر مانند سرو، کاج، اقاقیا، افرا، زبان گنجشک و … از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل نهالستان بین شهروندان توزیع می شود.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته درختکاری همچنین در برخی مدارس سطح شهر به دانش آموزان گل اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محل نهالستان، عنوان کرد: نمایشگاه دائمی گل و گیاه در محل نهالستان از اول اسفند ماه به صورت جدی تر کار خود را آغاز کرده است.

ابوطالبی عنوان کرد: عموم شهروندان می توانند انواع درختان مثمر و غیر مثمر، درختچه، گلهای آپارتمانی، نشاء فصلی، گلهای پیازی، انواع کود و سم، گلدان و … را از نمایشگاه گل و گیاه در نهالستان شهرداری رفسنجان خریداری نمایند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه دائمی گل و گیاه همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب در بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی، نهالستان شهرداری دایر می باشد.

  1. م اسماعیلی

    باسلام
    ضمن خسته نباشید خدمت کارگزاران شهرستان
    سوالی از شهردار محترم دارم چرا ادامه بلوار کوثر متوقف شده چرا الان که موقع درختکاری میباشد بلوار احداث شده هم احداث ولی نیمه کاره و بدون درخت و گل به حال خود رها شده ساکنین شهرک یا کسانی از کمربندی وارد شهر میشوند یا مجبورا از تیکه خاکی بروند یا تیکه جلوی شهرک جهاد خلاف حرکت کنند که چندین مورد تصادف داشتیم چرا روشنایی ایجاد شده ایراد داره چندین روشنایی قطع شده کسی هم پیگیری نمیکنه چرا حالا که کل شهر رنگ آمیزی میشه چرا شهرکها بحال خود رها شده جداول شهرکها مخصوصا جهاد بلوار کوثر ادامه اش رنگ آمیزی نمیشه باید تا سال آینده برای مناسبت بعدی باید صبر کرد
    حداقل جواب مردم را بدهید چرا این چند متر ادامه به کمربندی احداث نمیشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید