اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان در تعطیلات آخر هفته به‌روال گذشته ادامه دارد.

  • ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از جمع‌آوری آلونک‌های متکدیان پاکستانی در برخی پارک‌ها و بوستان‌های شهری خبر داد.

احمد غلامحسینی اظهار کرد: علیرغم اعلام تعطیلی سراسری در روزهای جاری اما پرسنل خدّوم و زحمتکش خدمات شهری شهرداری رفسنجان پای کار هستند و برای آن‌ها خدمت‌رسانی به شهروندان روز تعطیل و غیرتعطیل تفاوت ندارد.

وی به انتقاد شهروندان به حضور تعداد قابل توجهی از متکدیان در سطح شهر اشاره و بیان کرد: در این راستا، آلونک‌های متکدیان پاکستانی در برخی پارک‌ها و بوستان‌های شهری جمع‌آوری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان یکی از الزامات مقابله با موضوع تکدی‌گری را همراهی و مشارکت شهروندان برشمرد و تصریح کرد: یکی از چالش‌های موجود در شهر رفسنجان حضور متکدیان پاکستانی است لذا از تمامی شهروندان تقاضا داریم در این موضوع ما را همراهی و حمایت کنند و از کمک کردن به آنها خودداری کنند.

غلامحسینی به بازدید خود طی روز گذشته از کشتارگاه شهرداری اشاره و بیان کرد: حضور ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه سبب رضایت شده و در مجموع کشتارگاه روال مناسبی را طی می‌کند و شرایط خوبی دارد و هم چنین از زمانی که شهرداری بر وضعیت کشتارگاه نظارت دارد وضعیت مطلوب و رضایتمندی در پی داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان هم‌چنین به یکی دیگر از اقدامات حوزه خدمات شهری طی این‌روزها اشاره و عنوان کرد: چوب و داربست‌هایی که در پیاده‌روها و برخی معابر هنوز پابرجا مانده بود، توسط نیروهای خدمات شهری جمع‌آوری شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید