مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با بیان این‌که این سازمان در تولید قطعات بتنی خودکفا شده است، از تحول اساسی در اجرای طرح‌های عمرانی شهر در سال جاری سخن گفت.

  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان عمران در زمینه تولید قطعات بتنی انواع جدول،کانیوو، پل یو شکل، دال بتنی و… پیشتاز و خودکفا شده به‌نحوی که تمامی قطعات بتنی که در سطح شهر اجرا می‌شوند توسط سازمان عمران تولید شده و استانداردهای لازم در تولید قطعات بتنی لحاظ می‌شود که با این ظرفیت می‌توانیم تحول اساسی در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر رقم بزنیم.

وی افزایش سرعت عمل، ارتقای کیفیت، کاهش و مدیریت هزینه‌ها را سه هدف اصلی در انجام پروژه‌های سازمان عمران شهرداری رفسنجان برشمرد و گفت: با اتکاء به این سه هدف، اجرای طرح‌های عمرانی باعث تحول ساختار شهری و دگرگون شدن چهره شهر شده است.

مهندس قندی کیفیت مصالح تولید شده را بسیار مطلوب دانست و ادامه داد: مصالح مصرفی در پروژه‌های عمرانی مانند آسفالت، بتن، جدول، سنگ دال، کفپوش، شن و ماسه دانه‌بندی‌شده و…. در محل تأسیسات احمدآباد و تاسیسات مهر توسط همکاران سخت‌کوش این سازمان تولید و جهت مصرف در پروژه‌های عمرانی به سطح شهر منتقل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان در ادامه به ارائه آماری از عملکرد فروردین‌ماه این سازمان پرداخت و عنوان کرد: در فروردین‌ماه امسال بیش از ۹۰ هزار قطعه بتنی شامل ۲۰ هزار جدول،۶۲هزارو۱۰۶ قطعه سنگفرش، ۸هزارو۵۰۰ قطعه کانیوو و ۲۰پل یو شکل تولید و ۲ هزار و ۵۳ متر جدول، ۲ هزار و ۵۰۸ متر کانیوو تکی، یک‌هزار و ۴۹۳ متر کانیوو بتنی درجا و ۱۴۰ متر کانیوو چهار‌جدوله توسط این سازمان اجرا شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید