در دیدار نوروزی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) با شهردار رفسنجان بر تعامل و همکاری بین دو ارگان و حمایت از طرح های پژوهشی در حوزه مسائل شهری تاکید شد.

  • ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با مجید کهنوجی شهردار رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر رنجبرکریمی در این دیدار از عملکرد خوب شهرداری رفسنجان در بحث سرویس حمل و نقل دانشجویان در سال گذشته تشکر و قدردانی و بر ضرورت همکاری و تعامل دانشگاه با شهرداری تاکید کرد.

وی فعالیت‌های شهرداری در سطح شهر را قابل تحسین و تقدیر عنوان کرد و گفت: وقتی در سطح شهر می رویم متوجه می شویم شهر از لحاظ عمرانی و سیمای شهری تغییر کرده و فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

شهردار رفسنجان نیز در این دیدار از انجام فعالیت های فرهنگی ریشه ای برای دانش آموزان و سپس برای دانشجویان خبر داد و بر برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این زمینه برای سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

مهندس کهنوجی افزود: شهرداری رفسنجان از طرح های پژوهشی عمرانی در بحث کشاورزی و فضای سبز و مسائل شهری از سوی دانشگاه استقبال و حمایت خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید