نابینایان و کم‌بینایان در چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در سه رشته به رقابت پرداختندـ

  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان، مسابقات نابینایان و کم‌بینایان در چهارمین المپیاد ورزشی محلات به همت باشگاه ورزشی شهرداری در سه رشته شطرنج، گلبال و پر‌س‌سینه برگزار شد.

در مسابقات گلبال تیم محله علی‌آباد با کسب ۲۸ امتیاز مقام نخست، تیم محله عباس‌آباد با کسب ۲۲ امتیاز مقام دوم و تیم محله مرکزی با کسب ۱۷ امتیاز توانست مقام سوم المپیاد ورزشی محلات را کسب کند.

رقابت‌های شطرنج نابینایان‌ و کم‌بینایان با حضور ۱۹ شطرنج باز در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد که در رده سنی بزرگسالان رقیه عابدینی، الهه علی‌سنجی و فاطمه لری در بخش بانوان و علیرضا محمدی‌صدر ، امیرحمزه قدیری و مهدی عبداللهی در بخش آقایان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

همچنین در رده سنی جوانان زینب ابوالهادی، مبینا شمسی و فاطمه کارگر نخعی در بخش بانوان و امیرحافظ شریفی، عظیم قاری‌زاده و ایلیا بشکوهی در بخش آقایان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است؛ نخستین مسابقه پرس سینه نابینایان و کم‌بینایان رفسنجان در قالب چهارمین المپیاد ورزشی محلات با حضور ۱۸ شرکت کننده در سه دسته وزنی ۶۸ ، ۸۲ و ۹۰ کیلو گرم برگزار شد.

در دسته وزنی ۶۸ کیلوگرم بنیامین حافظ‌آبادی، علیرضا محمدی و علی اکبر جمعه یزدیان ، در دسته وزنی ۸۲ کیلوگرم مهرداد محمدخانی، ابوالفضل جوکار و بهروز حسینی و همچنین در دسته وزنی ۹۰ کیلوگرم مصطفی قلی زاده، منصور سنگی و امیر حمزه قدیری به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید