بهشته بهشتی نقاش و هنرمند پیشکسوت رفسنجانی و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره دیوارنگاری، با تحسین برپایی این رویداد، گفت: این جشنواره می تواند محلی برای رقابت هنرمندان خوش ذوق و خلاق رفسنجانی باشد.

  • ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان،بهشته بهشتی نقاش و هنرمند پیشکسوت رفسنجانی با بیان اینکه رویدادهای رقابتی می تواند موجب بهبود کیفیت آثار و ارتقاء بینش و نگاه هنرمندانه شرکت کنندگان شود، گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای بروز و ظهور استعدادهای جدید هنری است.

وی حضور و مشارکت تمامی هنرمندان صاحب قلم و هنر را ضروری و مؤثر خواند و افزود: از تمامی هنرمندان فعال و علاقمند برای شرکت در این رویداد بی نظیر دعوت می‌کنم.

بهشته بهشتی تنوع آثار را یکی دیگر از محاسن این رویداد برشمرد و افزود: امیدوارم با همراهی فرزندان این شهر شاهد طرح های خلاقانه، هنرمندانه و زیبا بر دیوارهای سطح شهر باشیم.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به اهمیت اجرای طرح های بامحتوا در سطح شهر، افزود: شاید سفید ماندن یک دیوار یا خالی ماندن یک میدان به مراتب شایسته تر از انجام یک طرح نامتناسب در فضای شهری باشد.

این هنرمند پیشکسوت ادامه داد: نقاشی دیواری بایستی بتواند علاوه بر رفع نقایص و ضایعات بصری و اهداء زیبایی به فضای شهری از آشفتگی آن نیز بپرهیزد.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی دیواری علاوه بر انتقال پیام آموزشی و فرهنگی لذت بصری را به مخاطب که همان شهروند است، منتقل می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید