رئیس اداره سیما و منظر شهری گفت: با توجه به داوری تمامی طرح های ارائه شده برای طراحی المان‌های فلزی پسته در جشنواره بنا به دلایل فنی و هنری طرح ها، این جشنواره اجرا نمی شود.

  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجتبی میرزمانی اظهار کرد: فراخوان جشنواره المان های فلزی پسته با رویکرد آفرینش ها ی هنری در قالب تیم های اجرایی، جهت ایجاد فضایی پویا و سازنده جهت ارتقاء سواد بصری و زیبایی درشهر، توسط اداره سیما منظر شهری شهرداری ارائه گردید.

وی افزود: از آنجاکه المان ها می بایست در بازه زمانی و نیز مکان مشخص شده توسط شهرداری و در انظار عمومی ساخته و پرداخته می شدند، اجرای این رویداد مستلزم حضور تعداد مشخص شده طرح ها توسط اداره سیما منظر شهری که به دلایلی شمار طرح های پیشنهادی به حد نصاب نرسید.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری بیان کرد: از طرح های محدود پیشنهادی تعدادی فاقد خلاقیت هنری و عدم مطابقت با مبانی هنرهای تجسمی و نیز ناهماهنگی با اصول سازه های حجمی جهت دید میدانی، برای اجرا و نصب مناسب نبودند.

وی افزود: چند طرح نیز صرفاً سطوحی را ارائه می داد که می بایست با عنصر نقش و رنگ پرداخته می شد که این برخورد هماهنگی لازم با فراخوان حجمی را ندارد و زیر مجموعه مبحث نقاشی و نقاشی دیواری تعریف می گردد.

مهندس میرزمانی بیان کرد: با توجه به موارد ذکر شده، جشنواره المان های فلزی پسته قابلیت اجرایی شدن را ندارد.