معاون شهرسازی وامورزیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان و اصلاح ورودی شهرک یادگار امام، عملیات احداث میدان در این شهرک آغاز شده است.

  • ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: تلاش مدیریت شهری رفسنجان در دوره ششم بر این است تا با اجرای برنامه‌ها و اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت گام‌های مؤثری در حوزه‌های عمرانی و توسعه شهری بردارد.

وی با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام، افزود: ورودی این شهرک از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار می‌آید که نیازمند ایمن‌ سازی و اصلاح هندسی بود در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان بیان کرد: این میدان در تقاطع خیابان پلیس و خیابان شهید حسن معصومی در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است.

وی ادامه داد: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و…. در این پروژه انجام شده و عملیات ایجاد سنگ‌فرش، فضای سبز، نورپردازی و جانمایی آبنما و المان اجرا خواهد شد.

پورباقری با اشاره به اجرای این پروژه طی چند روز آینده گفت: علاوه بر احداث میدان، درجهت افزایش ایمنی تردد شهروندان، سهولت حرکت وسایل نقلیه، دسترسی بهتر و آسان به معابر اصلی درمسیر ورودی شهرک عملیات اصلاح هندسی این مسیر نیز در حال انجام است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان ابراز امیدواری کرد با اصلاح هندسی و احداث میدان در این مسیر به یکی از مطالبات مهم شهروندان پاسخ داده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید