مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از جابجایی بیش از ۱۹۹ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری طی سه ماه انتهایی سال گذشته خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان ، مهندس محمدرضا سلمانی با اشاره به فعالیت ۳۳ دستگاه اتوبوس ثابت در سطح شهر و بیش از ۱٠ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سرویس های متفرقه اظهار کرد : بیش از ۱۹۹ هزار نفر طی ماههای دی، بهمن و اسفند سال گذشته توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان جابجا شدند.

وی آمادگی صد درصدی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری در مراسمات ملی و مذهبی و همچنین خدمات حمل و نقل عمومی حوزه شهری و روستایی تحت پوشش را در این بازه زمانی اعلام و اظهار کرد: طبق سنوات گذشته خدمات مذکور ارائه خواهد شد، ضمن اینکه در بعضی ایام مانند ولادت حضرت فاطمه (س) و ائمه اطهار خدمات رایگان به شهروندان ارائه شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی، نظارت مستمر بر عملکرد تاکسی و آژانس ها ، صدور و تمدید ۴۲۴ فقره پروانه رانندگی تاکسی و آژانس، ۳۱ مورد ابطال پروانه رانندگی آژانس و همچنین اصلاح و خط کشی ایستگاههای تاکسیرانی از دیگر عملکرد این سازمان در سه ماه انتهایی سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل بار درون شهری در سه ماه چهارم سال گذشته، یک هزار ۵۵۴ فقره پروانه وانت،کامیون و کامیونت و .. صادر گردیده است.

سلمانی در خصوص طرح نوروزی حمل و نقل جاده ای، بیان کرد: از تاریخ بیست و پنجم اسفند ۱۴٠۱ تا پانزدهم فروردین، قریب به پنج هزار و ۹۹۱ مسافر از پایانه مسافربری به مقاصد درون و برون استانی جابجا شدند که یک هزار و ۳۳۲ نفر درون استانی و چهار هزار ۶۵۹ نفر برون استانی بوده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید