مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از جابجایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهرداری طی شش ماه اول امسال خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا سلمانی با اشاره به عملکرد این سازمان در حوزه تاکسیرانی، از ابطال ۶۴ پروانه رانندگان آژانس درون شهری در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی ۴۱۵ پروانه رانندگی آژانس و ۳۱۶ پروانه رانندگی تاکسی درون شهری صادر و تمدید شد.

وی افزود: در مدت یاد شده همچنین سه هزار ۳۸۸ مورد پروانه برای وانت بارها صدور و تمدید و به ۲۰ مورد شکایت مردمی در حوزه تاکسیرانی رسیدگی شده است.

وی تعداد آژانس های فعال در سطح شهر را ۷٠ دفتر و تعداد تاکسی های فعال را ۵۱۱ تاکسی عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی ۳۳۲ هزار مسافر با ۳۵ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جابه جا شدند.

سلمانی از تجهیز و آماده سازی پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان برای طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: اعزام دو هزار و ۲۱۲ زائر کربلا به مناسبت اربعین حسینی از پایانه مسافربری به مرزهای شلمچه و مهران با ۵۲ دستگاه اتوبوس، خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل شهرداری به زائرین کربلا در مسیر شلمچه به بصره با ۴ دستگاه از تاریخ یکم تا ۲۲ شهریورماه را از دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید