دبیر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان از ثبت نام بیش از دو هزار ورزشکار در المپیاد ورزشی محلات ۱۴٠۲ خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
  • لینک کوتاه

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان؛ علیرضا رفیعی دبیر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در آیین رونمایی از پوستر این المپیاد اظهار کرد: این دوره از المپیاد ورزشی محلات با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزشی با مشارکت ۲۷ هیات ورزشی در ۴۰ رشته آغاز خواهد شد.

وی افزود: اولین و دومین دوره المپیاد ورزشی محلات با حضور هشت رشته ورزشی برگزار شد که خوشبختانه با نگاه مثبت شهردار جوان و ایجاد باشگاه ورزشی شهرداری، سومین دوره با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار و همکاری ۲۰ هیات ورزشی در ۲۳ رشته برگزار شد.

علیرضا رفیعی گفت: تاکنون بیش از دو هزار ورزشکار در سامانه ثبت‌نام چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان ثبت نام کردند که میتوان گفت این دوره با مشارکت پنج برابری رشته های ورزشی نسبت دوره اول برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای حسین پور محمدی مدیرعامل سابق باشگاه ورزشی شهرداری گفت: برای آقای محمد رضا سلمانی سرپرست جدید باشگاه ورزشی شهرداری  آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون را از خداوند متعال خواستاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز در این آیین گفت: خوشبختانه با مدیریت جهادی شهردار، شهرداری رفسنجان در عرصه های گوناگونی به فعالیت می پردازد به طوری که در حال حاضر ۱۳۰ پروژه عمرانی در سطح شهر درحال اجراست.

سید حسین رحیمی با اشاره به اینکه برای ایجاد جامعه مفید به شهروندانی سالم و با نشاط نیاز داریم، گفت: برگزاری اینگونه المپیادهای ورزشی و ارج نهادن به ورزشکاران نونهال و نوجوان در مسیر زندگی آنها و آینده جامعه، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید