به‌گفته معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان، عملیات پیاده‌روسازی دو پروژه خیابان‌های شهید شفیعی و شهید سرچشمه‌پور تکمیل شد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، به منظور همسان‌سازی پیاده روهای خیابان ها در سطح شهر جهت تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده، خصوصا کودکان، سالخوردگان، معلولان و نابینایان و همچنین زیباسازی منظر شهری، عملیات سنگ‌فرش و جدول‌گذاری معابر که همواره به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری رفسنجان مطرح بوده در دستورکار شهرداری قرار دارد.

در همین راستا، مهندس سیدعلی پورباقری با بیان این مطلب، اظهار کرد: پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر سطح شهر بر اساس کارشناسی‌های انجام شده، اولویت‌بندی شده و عملیات اجرایی آن در دست انجام است.

وی افزود: پیاده‌روسازی خیابان شهید شفیعی واقع در محله رستم‌آباد به‌متراژ ۳ هزار مترمربع و خیابان شهید سرچشمه‌پور واقع درمحله مومن‌آباد به متراژ ۲۵٠٠ مترمربع به اتمام رسید و در این دو پروژه ضوابط و قوانینی که در حوزه ساخت پیاده‌رو مطرح است رعایت شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان بیان کرد: هم‌اکنون کار پیاده‌روسازی بزرگراه خلیج فارس و خیابان شهید شریفی در حال انجام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید