معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اتمام عملیات پیاده روسازی‌ بلوارشهید سیدکاظم هاشمی در محله رستم آباد خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پور باقری با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه پیاده رو سازی های معابر در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات پیاده‌روسازی بلوار شهید سیدکاظم هاشمی به متراژ سه هزار مترمربع پس از زیرسازی و اجرای سنگفرش به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی‌ها از ساختار‌های مهم هویت‌سازی شهری است، افزود: شهرداری رفسنجان تاکید فراوانی بر افزایش سطح نوسازی معابرعمومی شهر دارد، در همین راستا معاونت شهرسازی وامور زیربنایی توجه به این فضاها را با اقداماتی نظیر ساخت، بهسازی، مناسب‌سازی، رعایت ضوابط و استانداردها در دستورکار خود دارد.

معاون شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری بیان کرد: در نهضت پیاده‌روسازی تاکنون خیابان‌ها و بلوارهای زیادی از جمله بلوارهای امام علی (ع)، جمهوری، خیابان امیرکبیر غربی، بلوار هجرت و… نوسازی شده و خیابان های شهید شریفی، شهید سرچشمه پور و …..در حال انجام است، ضمن این پیاده‌روها برای عبور نابینایان، جانبازان و معلولان نیز مناسب‌سازی شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید