معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از تکمیل عملیات عمرانی ساختمان های جدید سازمان حمل و نقل و فضای سبز شهرداری رفسنجان خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سید علی پورباقری اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان جدید سازمان حمل و نقل شهرداری واقع در خیابان حجاب(پارکینگ قدیم اتوبوسرانی) با زیربنای ۶۲۰ مترمربع با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال انجام شده و پس ازاجرای محوطه سازی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: عملیات احداث ساختمان جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان نیز به مساحت ۶۰۰ مترمربع در بوستان وحدت با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال به پایان رسیده و در آینده ای نزدیک از آن بهره برداری می شود.
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان هم چنین از اتمام احداث ساختمان ایستگاه شماره ۶ آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان به عنوان یکی دیگر از پروژه های عمرانی شهرداری خبر داد و گفت: این ساختمان با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در میدان شهدای رحمت آباد آماده بهره‌برداری است.
مهندس پورباقری بیان کرد: ساختمان زورخانه شهید ابراهیم هادی با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در محله رحمت آباد و ساختمان پلاتو با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در داخل بوستان مطهری از دیگر پروژه‌های در حال احداث توسط معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان هستند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید