مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: بیش از ۱۹۷ هزار قطعه بتنی در سه ماهه سوم امسال در کارگاه سازمان عمران تولید و در سطح شهر به مصرف رسیده است.

  • ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی با اشاره به نقش مهم این سازمان در اجرای پروژه های عمرانی شهری، اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده تمامی تولیدات کارگاه قطعات بتنی در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو در اجرای عملیات عمرانی خودکفا شده ایم.
وی با اشاره به عملکرد سازمان عمران شهرداری رفسنجان در سه ماهه سوم امسال، اظهار کرد: در کارگاه تولیدات قطعات بتنی، تعداد ۲۲ هزار و ۲۲ قطعه جدول بتنی با ابعاد ۵۰*۴۵ و تعداد ۵ هزار و ۸۱۷ قطعه جدول با ابعاد ۵۰*۳۰ در سه ماهه سوم امسال تولید شده است.
وی با اشاره به تلاش این سازمان در ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان، به تولید سنگفرش در این بازه زمانی اشاره و عنوان کرد: در این مدت بیش از ۱۶۱ هزار قطعه سنگفرش و ۸ هزار و ۶۳۱ قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتنی سازمان عمران شهرداری تولید شده است.
مهندس قندی تصریح کرد: برآورد مالی قطعات بتنی تولید شده در سه ماهه سوم امسال به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان ادامه داد: در سه ماهه سوم سال جاری همچنین تعداد ۶۱ کوچه و خیابان در شهر با متراژ ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع توسط سازمان عمران شهرداری زیرسازی و آسفالت شده است.
مهندس قندی در پایان متراژ لکه گیری معابر شهری در سه ماهه سوم امسال را در مجموع ۳۰ هزار و ۵۰۰ متر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه رسیدگی به وضعیت آسفالت فرسوده معابر نیز سرعت گرفته و در حال انجام است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید