محمدرضا حسینی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری رفسنجان از تولید بیش از ۴ میلیون نشاء بهاره در نهالستان خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا حسینی با اشاره به عملکرد این سازمان در سه ماهه انتهایی سال گذشته، گفت: در این بازه زمانی بیش از ۱۳ هزار درخت و درختچه و ۱۸۶ هزار بوته نشاء در سطح شهر کاشت شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: تولید ۴ میلیون و ۱۰هزار نشاء بهاره در نهالستان، برگزاری کارگاه آموزشی فضای سبز، عملیات هرس و بازپیرایی درختان و فضای سبز، برپایی نمایشگاه گل و گیاه بهاره در نهالستان شهرداری از عملکرد این سازمان در سه ماه پایانی سال گذشته است.

وی عملیات سم پاشی درختان نارون شهر، رنگ آمیزی مبلمان و جداول سطح شهر به مناسبت استقبال از بهار را از دیگر عملکرد این سازمان عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی ۱۷ هزار اصله درخت بین شهروندان در هفته درختکاری توزیع و آیین گرامیداشت این مناسبت نیز برگزار شد.

مهندس حسینی خاطرنشان کرد: در راستای استقبال از بهار۱۰ المان نوروزی و ده ها المان گل آرایی در سطح شهر با موضوعات نوروزی طراحی و ساخته شده و در نقاط مختلف شهر نصب گردید.

وی افزود: المان های نوروزی در موزه ریاست جمهوری، حاشیه بلوار مدرس ، فلکه های بسیج، علی ابن ابیطالب (ع)، محمد رسول الله، آیت‌الله هاشمی، بلوار امام رضا (ع)، قدس و شهید زکریا و بوستان‌های معلم، جوان، نماز، کار و المان های گل آرایی در فلکه های بسیج، شهیدان حسینی، انقلاب، ابراهیم (ع) و ورودی بوستان‌های شهید مطهری لاله، جوان، کار نصب شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: المان های سفره های هفت سین نیز در فلکه علی ابن ابیطالب (ع) و میدان شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی نصب گردیده است.

وی ادامه داد: نورپردازی میدان علی ابیطالب (ع)، ریسه بندی اعیاد شعبانیه به متراژ ۳هزار مترمربع، نصب ۲۰ دستگاه سان لایت واقع در ابتدای بلوار شهید مطهری و امام علی (ع)،آماده سازی زمین ورزشی بوستان جوان، طراحی و اجرای گل آرایی ورودی شهر از سمت یزد به متراژ ۱۵٠٠ مترمربع از دیگر عملکرد این سازمان است.

مهندس حسینی طراحی آبنمای گذر امام رضا (ع) و دیوار گلزار شهدا قطعه ۲ و دکه های بوستان لاله، برگزاری جشنواره تخم مرغ های رنگی با حضور ۱۲ تیم از هنرمندان، پاکسازی ۱۲ هزار مترمربع تبلیغات شهری از سطح شهررا از دیگر عملکرد این سازمان عنوان کرد و گفت: ۲۱۷ عدد تابلوی فلزی در خیابان ها و کوچه ها نصب و جدوال سطح شهر به طول ۵۵۰۰ متر رنگ آمیزی شده است.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای دیوارنگاری به متراژ ۱۸۰۰ مترمربع در مدرسه رضویه، فردوسی، و ابتدای بلوار ولایت و….. انجام شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری رفسنجان طراحی واجرای نقاشی دیواری مدارس سطح شهر در معابر اصلی به متراز تقریبا ۲ هزار متر مربع و همچنین نقاشی دیوارهای زیرگذر میدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی به متراژ تقریبی ۳ هزار مترمربع و طراحی واجرای فضای سبز آلاچیق، ست موسیقی، گل ارایی در بوستان  جدید الاحداث بانوان ۲ « شهیده زهرا حسن رمضانی» را در این بازه زمانی یادآور شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید