مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری رفسنجان از توزیع ۱۷ هزار اصله درخت کاج و گل محمدی بین شهروندان در هفته درختکاری خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدرضا حسینی در حاشیه جلسه با شورای محلات به‌مناسبت هفته درختکاری، اظهار کرد: امسال از شورای محلات برای توزیع درخت بین محلات شهر استفاده می‌کنیم بدین صورت که در هفته درختکاری توزیع درخت بین شهروندان در نهالستان انجام نشده و تنها از طریق شورای محلات انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به توزیع درخت در ۳۰ محله شهر، یادآور شد: برای هر محله، ۳۵۰ تا ۴۰۰ اصله درخت کاج و ۲۰۰ اصله درخت گل محمدی و در مجموع ۱۱ هزار درخت کاج و ۶ هزار درخت گل محمدی بین محلات شهر از طریق شورای محله توزیع می‌شود.

به‌گفته وی، شورای محلات در هفته آینده سهمیه درخت هر محله را از نهالستان دریافت کرده و بین مردم محله خود توزیع خواهند کرد.

حسینی تأکید کرد: از شهروندان گرامی تقاضا داریم به‌عنوان ناظر به سازمان سیما و منظر شهرداری برای کاشت، آبیاری و نگهداری درختان کمک کنند و اگر ایده و پیشنهادی دارند از طریق شورای محلات به سازمان سیما و منظر ارائه دهند تا کیفیت فضای سبز شهری را بالاتر ببریم.