شهردار رفسنجان اشاعه دید زنان و خانواده در همه حیطه‌های مدیریت شهری را ضروری دانست و بر آن تأکید کرد.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان با خرسندی از افتتاح این امور، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در آستانه روزهای خجسته اعیاد شعبانیه برای نخستین بار در شهرداری رفسنجان، اداره امور بانوان راه‌اندازی و افتتاح شد.

وی از حضور مادر شهید بادپا در مراسم افتتاح اداره امور بانوان شهرداری قدردانی و آن‌را مایه خیر و برکت برای این اداره دانست و از این مادر شهید درخواست کرد دعای خود را بدرقه راه مسئولان و مدیران شهری کند.

شهردار رفسنجان در ادامه با بیان این‌که برنامه‌های حوزه زنان تنها محدود به اداره امور بانوان نیست، خاطرنشان کرد: نمی‌توان به حوزه بانوان بخشی نگاه کرد و باید در همه سطوح خدمات شهرداری نگاهی ویژه به حوزه بانوان ایجاد و نهادینه شود، یعنی زنان و خانواده باید در همه حوزه‌های شهری اعم از حمل و نقل و ترافیک، فضاسازی، زیباسازی و کارهای فرهنگی اجتماعی و… دیده و در نظر گرفته شوند تا در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری های خود، نیازهای زنان در شهر مورد توجه قرار گیرد.

کهنوجی ادامه داد: تلاش بر این است که از تمام ظرفیت و زیرساخت‌ها در شهرداری برای بانوان شهر رفسنجان استفاده کرده و آن را به نقطه بهینه خود برسانیم.

شهردار رفسنجان همچنین با اشاره به این‌که ساختمان فعلی در شان اداره امور بانوان نیست، گفت: پیشنهاد دادیم که با احداث و تکمیل ساختمان جدید شورای شهر و استقرار در آن، ساختمان فعلی شورای شهر که متصل به پارک بانوان است به اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان تبدیل شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید