معاون هنری شهرداری رفسنجان از تمدید مهلت ثبت نام در پویش رقابتی «شهردار شو» تا بیست و پنجم آبان ماه خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سیدعباس حسینی داورانی با اعلام این خبر گفت: پویش «شهردارشو» ترکیب استعدادیابی، توانمندسازی و رقابت مثبت نوجوانان است که در ادامه ویژه برنامه های محله محوری شهرداری رفسنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه متولدین اول فروردین ماه ۱۳۸۰ تا ۲۹ اسفندماه ۱۳۸۹ می توانند در این رقابت شرکت کنند، افزود: ثبت نام در پویش «شهردار شو» از هشتم آبان ماه و همزمان با روز نوجوان آغاز شده است و تا ۲۵ آبان ماه تمدید شده و ادامه خواهد داشت.

معاون هنری شهرداری رفسنجان از استقبال دهه هشتادی ها در این طرح خبر داد و گفت: با توجه به مشکل فنی ایجاد شده در سایت، تعدادی از دانش آموزان موفق به ثبت نام نشدند که با برطرف شدن مسأله و تمدید مهلت ثبت نام، امیدواریم شاهد حضور علاقمندان باشیم.

وی با اشاره به اینکه پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و با همکاری شورای معاونین، شورای اسلامی شهر و شورای محلات برگزار شده است، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به www.rafsanjan.ir یا معاونت هنری شهرداری واقع در طبقه همکف شهرداری مرکزی (خیابان تختی) مراجعه کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید