مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در جلسه مشترک با رئیس اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان راه اندازی این اداره را در شهرستان مورد تمجید قرار داد.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، فهیمه محمدی رئیس اداره امور بانوان شهرداری با مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و تعدادی از معاونین و روسای ادارات این اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با تشکر ویژه از نگاه شهردار رفسنجان در خصوص راه اندازی اداره امور بانوان در این شهرستان، فعالیت های صورت گرفته در حوزه اداره امور بانوان را مطلوب ارزیابی کرد و از حصول نتایج آن در آینده ابراز امیدواری کرد.
وی افزود: هنوز کلان شهرهایی داریم که اداره امور بانوان را راه اندازی نکردند و این که شهر رفسنجان توانسته به این مهم دست یابد قطعا از افتخارات وجود شهرداری است که نگاه متفاوتی در این حوزه دارد.
در این نشست محمدی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان به این مجموعه، خواستار همکاری و تعامل با مدیر کل امور بانوان شد و گفت: امید است بتوانیم با تجربه های کلان شهری یک برنامه بلند مدت ویژه بانوان و دختران رفسنجان طراحی کنیم.

بازدید از بوستان، شهربانوها و مراکز کوثر تهران پایان بخش این دیدار بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید