مشاور امور بانوان شهرداری تهران در نشست مشترک با شهردار رفسنجان فعالیت های صورت گرفته در محلات را مطلوب ارزیابی کرد و از حصول نتایج آن در آینده ابراز امیدواری نمود.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در این جلسه که رؤسای کمیسیون های فرهنگی و بانوان شورای شهر و مسئول فرهنگسرای بانوان شهرداری حضور داشتند، مهندس کهنوجی به بیان گزارشی از فعالیت های مدیریت شهری در محلات پرداخت و گفت: رویکرد مدیریت شهری در این دوره افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت های شهرداری است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان در تصمیم گیری ها نقش مؤثری دارند و از طریق شورای محلات مطالبات شهروندی را انتقال می دهند، اظهار کرد: دیدارهای مردمی در محلات و برقراری ارتباط دو سویه با شهروندان از مهمترین اولویت های شهرداری و شورای شهر است.
مهندس کهنوجی بهره گیری از ظرفیت های موجود برای گسترش فعالیت های حوزه بانوان را حائز اهمیت دانست و از سازماندهی امور بانوان در شهرداری رفسنجان خبر داد.
دکتر مریم اردبیلی نیز با بیان اینکه شهرداری نزدیکترین نهاد به مردم است، از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری رفسنجان در محلات ابراز امیدواری کرد و افزود: ضریب تأثیر شهرداری ها در تحقق مشارکت مردمی بسیار بالاست که مصادیق اجرایی در شهرداری رفسنجان گواه آن است.
مشاور امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه راه حل مسائل شهروندی را باید از زاویه دید آنها پیدا کرد، گفت: در بحث محله محوری مسیر درستی را آغاز کرده اید و ان شاءالله ثمراتش را در آینده خواهیم دید.
وی با اشاره به اینکه خانواده های عامل در بهبود وضعیت شهری مؤثرند و تحول پایدار با حضور زنان به عنوان قلب خانواده رخ می دهد، گفت: توانمندی خانم ها می تواند خود و خانواده را از انفعال خارج کند.
دکتر اردبیلی خاطرنشان کرد: اگر در حکمرانی بتوانیم قدرت پیشرانی زنان را جهت بدهیم و زن درون ساختار نظام فرصت شکوفایی خود و خانواده را پیدا کند، بزرگترین فرصت جهش آینده ما خواهد بود.
مشاور امور بانوان شهرداری تهران حرکت های مدیریت شهری در رفسنجان را موجب تغییر رویکرد محلات در آینده عنوان کرد و ادامه داد: دختران و زنان در محله ها می توانند تغییر رویکرد در جهش شهر را به لحاظ اجتماعی و فرهنگی ایجاد کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جوان گرایی، از آغاز فعالیت نوجوان محور دختران در شهر ابراز امیدواری کرد و گفت: ان شاءالله با ریل گذاری برای نقش آفرینی دختران و زنان شاهد تحولات مدنظر حضرت آقا باشیم.

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید