امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه از فعالیت های فرهنگی و تبلیغات شهری در راستای فرهنگ سازی ماه مبارک رمضان و حجاب و عفاف تقدیر و قدردانی کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موضوع فرهنگ سازی و ضرروت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از فعالیت های فرهنگی شهرداری قدردانی کرد و گفت: شهرداری در این حوزه بسیار خوب به میدان آمده و با نصب بنرهایی در خصوص حفظ حرمت ماه رمضان و موضوعات فرهنگی در این خصوص ورود کرده است.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه برای حل معضلات فرهنگی تکلیف متوجه همه است و همه مسئول هستیم، بیان کرد: از تمامی دستگاه هایی که به دنبال فرهنگسازی و حفظ ارزش های اسلامی در ماه مبارک رمضان هستند، قدردانی می کنیم.

شایان ذکر است، همزمان با ماه مبارک رمضان و با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی و حفظ حرمت این ماه، بنرهای ترویجی، تبیینی و فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و ماه رمضان به همت اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری و همکاری فرهنگسرای رسانه در نقاط مختلف شهر از جمله میادین، بلوار‌ها، خیابان‌های سطح شهر با بنر، پرتابل و…اکران شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید