مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان، عملکرد سه ماهه سوم امسال اداره ارتباطات شهرداری رفسنجان را تشریح کرد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سیدمحسن حسینی اظهار کرد: در سه ماه سوم امسال طرح های فرهنگی و تبلیغی به مناسبت های ملی و مذهبی از جمله محکومیت اقدام تیم الاتحاد عربستان،طوفان الاقصی، یوم الله ۱۳ آبان، فضاسازی ایام فاطمیه، طرح های کتاب و کتابخوانی و… در سطح شهر اکران و نصب شده است.
وی به برگزاری دو برنامه پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان به تماس های مردمی در سامانه ۱۳۷ در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲، ۱۲۳ گلایه مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ و فضای مجازی رسیده که به ۶۲ درصد آن ترتیب اثر داده شده است و ۳۸ درصد آن در حال انجام است.

حسینی همچنین با اشاره به تعمیر، بازسازی و ساخت ۲۹ پرتابل شهری عنوان کرد: در این بازه‌زمانی۹۴۰۰ مترمربع اسپیس و ۸۰۰ متر داربست، بیش از ۱۲ هزار مترمربع بنر به مناسبت‌های ملی و مذهبی در نقاط مختلف سطح شهر نصب و اکران شده است.

وی با بیان موضوع فعالیت تدوین عملکرد اعلام کرد: هدف این واحد ثبت و ضبط عملکرد تمامی بخش های شهرداری رفسنجان به صورت روزانه، رصد پیشرفت پروژه ها مطابق با برنامه، پیگیری وعده های انجام شده از سوی شهردار و انتشار گزارش عملکرد های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله در راستای شفافیت و اطلاع شهروندان از ریز عملکرد شهرداری رفسنجان است که انجام شده است.
حسینی به اقدامات واحد تشریفات در ذیل مدیریت تبلیغات اشاره و اظهار کرد: این واحد علاوه بر خدمت رسانی متعدد در حوزه تشریفات به ویژه در برگزاری مراسمات مختلفی همچون تقدیر از جهادگران بسیجی، مراسم تجلیل از همسران و خانواده های شهدا و …و اسکان بیش از ۳۰ مهمان، در حوزه تبلیغات نیز اقدامات قابل توجهی داشته است.

وی تولید یک هزار و ۶۹۰ تولیدات محتوایی رسانه ای، بصری و گرافیکی و قریب به ۱۸ هزار عکس  را از دیگر فعالیت‌های اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در ماه پاییز برشمرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید