سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری ۵۸۰۰ نقطه از آسفالت و جدولگذاری معابر اصلی و فرعی شهر ترمیم و بهسازی شده است

  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
  • لینک کوتاه

سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری ۵۸۰۰ نقطه از آسفالت و جدولگذاری معابر اصلی و فرعی شهر ترمیم و بهسازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس حسین کرمی نسب اظهار کرد: یکی از مطالبات گسترده و بحق شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر است، موضوعی که در دستور کار و اولویت کاری مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ تن آسفالت ریخته می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار نقطه از معابر اصلی و فرعی شهر لکه‌گیری، سنگ‌فرش و آسفالت شده است.

سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان توضیح داد: از ابتدای امسال تا نیمه خردادماه، ۵ هزار تن آسفالت مصرف و ۴۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی آسفالت شده است.

کرمی‌نسب به اصلاح پنج چهارراه شهری اشاره و بیان کرد: در این بازه زمانی همچنین ورودی ۳۰ کوچه نیز اصلاح و بهسازی شده است.

سرپرست واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری رفسنجان به آسفالت محلات و معابر شهر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون محلات شهرک امام خمینی(ره)، علی آبادانقلاب، شهرک هزارواحدی، بخشی از محله عباس آباد، بخشی از محله امیرکبیر شرقی و ۱۷ شهریور، همچنین بخشی از خیابان مصطفی خمینی،محله ماهونک، محله الله اباد ،بخشی از محله صاحب الزمان وکمال اباد،آسفالت و لکه‌گیری شده است.

کرمی در پایان از صبر و شکیبایی مردم قدردانی کرد و گفت: شهروندان منتظر اکیپ های واحد ایمنی، تعمیر و نگهداری شهرداری در کوچه ها و محله های خود باشند و با استفاده از سامانه ۱۳۷ خرابی‌ها و موارد را به ما گزارش کنند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید