حسین مهدی زاده

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان از تدوین اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان رفسنجان توسط این حوزه سخن گفت.

  • ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حسین مهدی‌زاده در بیان عملکرد شش‌ماهه این واحد، اظهار کرد: انعقاد ۱۰۶ قرارداد در حوزه‌های مختلف و انتشار ۶۶ آگهی مناقصه عمومی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۲۵ جلسه کمیسیون معاملات شهرداری و ۶۶ جلسه هیأت عالی معاملات با پیگیری این معاونت برگزار شده است

مهدی‌زاده عنوان کرد: در راستای رضایتمندی بیشتر پرسنل شهرداری، بیش‌از ۱۶ بسته رفاهی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و چند مرحله سبد غذایی بین کارکنان شهرداری توزیع شده است.

وی ادامه داد: آماده شدن طرح مشارکتی احداث شهربازی جدید، تقدیم برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری رفسنجان به شورای اسلامی شهر و استانداری.اجرای طرح مشارکتی احداث غرفه‌های تجاری میادین شهدای مس و شهیدرئیسی نیز از دیگر اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری رفسنجان در ادامه گفت: این معاونت در شش‌ماهه نخست امسال ۲۶ دوره و کارگاه آموزشی ویژه پرسنل شهرداری برگزار کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به بررسی آخرین تغییرات در قوانین و مقررات، قانون کار و قوانین تامین اجتماعی، قانون محاسبات عمومی و قانون دیوان محاسبات کشور، لایحه بودجه، مدیریت اقتضایی، فن بیان، ارتباطات و نحوه برخورد با مراجعین، خانواده متعالی در اسلام، مبانی و روش‌های نظارت و ارزیابی طرح‌های عمرانی، قانون برگزاری مناقصات و دوره آموزشی فضای سبز با همکاری سازمان سیما ومنظر اشاره کرد.

به‌گفته مهدی‌زاده، در نیمه اول امسال تعداد ۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ برگزار شده که منجر به بررسی ۱۸۳پرونده و صدور ۱۵۸ رأی شده است.

معاون توسعه و مدیریت شهرداری رفسنجان همچنین به وضعیت بودجه و اعتبارات شهرداری پرداخت و اضافه کرد: شهرداری رفسنجان در شش‌ماهه نخست امسال بیش‌از ۷ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرده که بیش‌از ۷ هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال هزینه‌ها و مصارف شهرداری را تشکیل می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید