معاون هنری شهرداری رفسنجان از اجرای مرحله دوم ویژه‌برنامه «ده شب؛ ده محله» در محلات شهر رفسنجان در فاصله اعیاد سعید قربان تا غدیر خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سید محسن سجادی در این باره گفت: در مرحله دوم ویژه‌برنامه «ده شب؛ ده محله» به مانند مرحله نخست آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در محلات شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها تئاترهای کودکان و بزرگسالان است که این بار با محوریت شهر و شهروندی خواهد بود و دارای نکته‌های آموزشی است.

وی اجرای موسیقی و سرود را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مرحله دوم ویژه‌برنامه «ده شب؛ ده محله» برشمرد و یادآور شد: گروه موسیقی نابینایان و غدیر به اجرای برنامه خواهند پرداخت، همچنین شعرخوانی کودکان و … از دیگر برنامه‌ها است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان تصریح کرد: با توجه به ایام خجسته‌ای که در آن قرار داریم سعی شده برنامه‌های شاد و متنوع و در عین حال آموزنده‌ای برای ساکنین ده محله شهر داشته باشیم که این برنامه‌ها از امشب(دوشنبه) آغاز می‌شوند.

سجادی اضافه کرد: شهرک هزار واحدی، شهرک سپاه، رحمت‌آباد، کمال‌آباد، شهرک شهید زینلی، بوستان معلم و … از جمله محلاتی هستند که مرحله دوم ویژه‌برنامه «ده شب؛ ده محله» در آنها برگزار می‌شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید