رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور از فعالیت‌ها و سرعت‌عمل و تلاش فراوان شهردار رفسنجان برای به‌ثمر رساندن پروژه‌های شهری در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن قدردانی کرد.

  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، عصر امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، پروژه احداث و بهسازی ۳۱ بوستان شهری رفسنجان و باند دوم بلوار پرستار و شهید هنری شهر رفسنجان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در این مراسم فعالیت‌های شهردار رفسنجان را ستود و خطاب به ایشان گفت: آقای کهنوجی از شهرداران فعال و موفق هستید و تعریف شما را از استاندار محترم شنیده‌ایم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور از سرعت‌عمل و تلاش شهردار رفسنجان برای به‌ثمر رساندن پروژه‌های شهری در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن قدردانی کرد.

امام جمعه رفسنجان نیز از همراهی شهردار رفسنجان با مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تمجید کرد و گفت: تاکنون چنین شهرار همراه و همکار بویژه در مسائل فرهنگی و اجتماعی در صحنه هستند.

حجت‌الاسلام عسکری افزود: خوشبختانه در رفسنجان مجموعه مدیریتی همراه و همدلی خدمت می‌کنند.

شهردار رفسنجان نیز با بیان اینکه این حرکت‌ها و همراهی و همدلی مسئولین شهرستان و استان است، یادآور شد: از زحمات و همراهی استاندار محترم و معاونین ایشان، امام جمعه محترم، فرماندار محترم، اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید