به همت کارشناسی امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش و همکاری اداره امور بانوان شهردای رفسنجان از فعالان طرح کتابخوانی «مزایده کتاب خوانی» و مسابقه «روایتگران فردا» تجلیل شد.

  • ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در مراسمی با حضور حسین شفیعی معاون مدیر کل و ریاست آموزش و پرورش رفسنجان، رئیس شورای شهر، سید ابراهیم صباغ جعفری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر، رئیس اداره امور بانوان شهرداری و مسئول امور بانوان آموزش و پرورش از فعالان طرح کتابخوانی «مزایده کتاب خوانی» و مسابقه «روایتگران فردا» تجلیل شد.

هم چنین در این مراسم جمعی از فعالان فرهنگی دانش آموزی و مربیان در سالن همایش های شهید بادپاد معرفی و تجلیل شدند.

رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: علاقه و استقبال دانش آموزان از مسابقات فرهنگی باعث رشد و موفقیت آنها خواهد شد.

وی افزود: انسان های بزرگ وقت و زمان زیادی برای مطالعه، تحقیق و تفکر می‌گذاشتند و این مهم برای دانش آموزان ضروری است.

فهیمه محمدی ضمن تشکر از استقبال دانش آموزان در این طرح، گفت: این طرح در مرحله آزمایشی با محتوایی از کتاب های مربوط به سیره علمی وعملی شهدا در جهت الگو سازی و قهرمان سازی برای دانش آموزان و مسائل مربوط به دستاورد های انقلاب اسلامی در جهت افزایش انگیزه و امیدآفرینی برگزار شد.

رئیس اداره امور بانوان شهرداری افزود: طی بررسی های انجام شده در این طرح آزمایشی، با افزایش قابل توجه ساعت مطالعه روبرو شدیم.
محمدی بیان کرد: مسابقه «روایتگران فردا» نیز با توجه به نیاز سنجی و کار علمی – آماری صورت گرفته در سطح مدارس و شهرستان ها، با رویکرد تربیت روایتگر کودک و نوجوان در جهت بیان روایت های شهدا گونه و روایت های پیشرفت به زبان کودکانه و نوجوانانه در سه مقطع تحصیلی فراخوان داده شد و از بین ۱۵۰ روایتگر ثبت نام شده ۶ اثر به عنوان آثار منتخب مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح ها دانش آموزان و مربیانی فعال و دغدغه مند پیدا کردیم که می‌توانند به عنوان بازوان و سفیران توانمند برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و روایتگری تراز کودک و نوجوان انقلابی عمل کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید