نشست مشترک شهردار و مدیران سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری رفسنجان با مدیران سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان برگزار شد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
  • لینک کوتاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، این نشست در راستای همکاری‌های مشترک و تبادل تجربیات این دو شهر در حوزه توسعه فضای سبز شهری برگزار شد.

مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این جلسه با تأکید بر نظارت بر حوزه‌های مختلف شهری، بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید کرد و افزود: باید در بخش‌های مختلف به دنبال شهری پایدار برای توسعه خدمات باشیم.

در این نشست دکتر عرفان‌منش مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان، دکتر نیکخواه مدیر فن‌آوری و اطلاعات سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان، مهندس سلطانی مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری رفسنجان و همچنین جمعی از مسئولین و کارشناسان ناظر سازمان حضور داشتند و در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مهمترین موضوعات مطرح‌شده این جلسه شامل نصب سیستم‌های نظارت gps، حفظ نگهداری فضای سبز، مسائل مربوط به امور پیمانکاران تحت پیمان با فضای سبز، سیستم آبیاری و استفاده از تجربیات ۳٠ ساله مدیرعامل فضای سبز اصفهان بود که با پرسش و پاسخ نیز همراه شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید