شهردار رفسنجان گفت: برای مبارزه با فساد در شهرداری محکم و قاطع ایستاده‌ایم، مردم از مسئولین انتظار مبارزه با فساد را دارند و دوست دارند بدانند کجا با فساد مقابله شد.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ۱۷۰۰ نفر پرسنل در شهرداری، اظهار کرد: اگر فساد در مجموعه شهرداری باشد قطعاً به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. با اینکه در این دوره نسبت به سال قبل حقوق پرسنل را دوبرابر کردیم اما باز هم نیروهای زحمتکش شهرداری نسبت به سایر دستگاه‌ها حقوق کمتری دارند.

شهردار رفسنجان تفکیک زمین را یکی از درآمدهای شهرداری عنوان کرد و افزود: نباید کاربری تفکیک زمین، باغ یا سرانه‌های دیگری از شهر باشد و شهرداری دل‌به‌خواهانه تفکیک کند؛ حتماً باید در کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری را اخذ کند سپس تفکیک انجام شود، اما در شهرداری رفسنجان بی‌ضابطه این کار انجام می‌شده است.

وی ادامه داد: بین سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ تعداد ۱۳‌هزار و ۳۰۰ قصب زمین در شهرداری تفکیک شده که از این راه تنها ۷۰ میلیارد تومان با مدت سه‌ساله پول اخذ شده که این کار توسط عده محدودی از افراد انجام شده است.

مهندس کهنوجی بیان کرد: اکنون به ضرس قاطع عرض می‌کنم که تا حدود بسیار زیادی بساط این موضوعات در شهرداری برچیده شده و در شهرداری چیزی به‌عنوان زمین‌فروشی غیر قانونی وجود ندارد.اصل گلوگاه فساد در شهرداری نیز همین قضیه است.

کهنوجی با تأکید بر اینکه برای مبارزه با فساد در شهرداری محکم و قاطع ایستاده‌ایم، یادآور شد: مردم از مسئولین انتظار مبارزه با فساد را دارند و دوست دارند بدانند کجا با فساد مقابله شد.

وی افزود: به‌حول‌و‌قوه الهی این اتفاق در شهرداری رفسنجان افتاده است و متأسفانه به‌خاطر همین عده معدود، به پرسنل شهرداری نگاه بدبینانه‌ای دارند در حالیکه پرسنل شهرداری بسیار زحمتکش هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید