آیین اختتامیه دومین رویداد استعدادیابی «مجری شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

  • ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مراسم اختتامیه دومین رویداد استعدادیابی «مجری شو» با حضور شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، معاون هنری شهردار و رئیس کمیسیون بودجه شورا با حضور منتخبان در سالن همایش های مجموعه موزه ریاست جمهوری برگزار شد.

سیدعباس حسینی داورانی معاون هنری شهردار در آیین اختتامیه با اشاره به برگزاری اولین رویداد استعدادیابی «مجری شو» ویژه دختران به همت اداره امور بانوان شهرداری در سال گذشته، اظهار کرد: پس از برگزاری موفق رویداد اول که ثمره آن را در جشن های دهه کرامت محلات شاهد هستیم، دومین رویداد ویژه پسران به پیشنهاد شهردار محترم به معاونت هنری ابلاغ شد.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان «مجری شو» ویژه پسران از بهمن ماه سال ۱۴۰۳ و نام نویسی متقاضیان، ۳۸ نفر انتخاب و وارد پویش شدند و پس از حضور در کلاس های آموزشی، در نهایت ۱۹ نفر به مرحله نیمه نهایی و ۱۰ نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

حسینی داورانی با اشاره به اینکه رویداد «مجری شو» شهرداری رفسنجان بستری را برای علاقمندان به صورت رایگان فراهم کرده است تا استعدادها شناسایی شوند، گفت: از نگاه مثبت شهردار محترم و همراهی و حمایت بی نظیر شورای شهر در برنامه های فرهنگی و هنری به خصوص در حوزه جوانان تشکر می کنم.

وی هم چنین با قدردانی از مشارکت کانون جوانه های امید بسیج هنرمندان، از آقایان کامبیز پرواز، علی ترک آبادی و علیرضا حاج پور داوران دومین رویداد استعدادیابی «مجری شو» و امیر موحدی مسئول بسیج هنرمندان تقدیر کرد و افزود: ان شاءالله در ماه های آینده ثمره کار دوستان را در اجراهای رفسنجان ببینیم.

در این مراسم که با اجرای نمایش توسط گروه هنری قطره همراه بود، منتخبان روی صحنه حاضر شدند و در آیتم های مختلف به پیشنهاد هیئت داوران به اجرا پرداختند و نظرسنجی مردمی نیز برای انتخاب بهترین اجرا توسط حاضران در سالن نیز به صورت همزمان برگزار شد.

در پایان و پس از اعلام نتایج، آقایان صالح رنگ چیان نفر اول، حمیدرضا ناقه نفر دوم، مجید بهشتی راد نفر سوم و محمدصالح بارانی برگزیده آرای مردمی شدند و لوح تقدیر، هدیه نقدی و تندیس ویژه رویداد را دریافت کردند و تقدیر ویژه هیئت داوران به آقای علی اکبر حمیدپور رسید.

شایان ذکر است با حضور مدیران و داوران دومین رویداد استعدادیابی «مجری شو»، به رسم یادبود از سایر منتخبان آقایان محمدحسین کارگر، محمدرضا کارگر، علی اصغر قلیزاده، احمدرضا محرابی و امیرحسین محی الدینی نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دومین رویداد استعدادیابی «مجری شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید