شهردار رفسنجان گفت: از ابتدای دوره مدیریت جدید و در یک سال و نیم گذشته ۲۲۵ مناقصه برگزار شده است.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی شهردار در جمع خبرنگاران به بیان شاخص‌هایی از عملکرد مدیریت شهری در مقایسه با دوره قبل پرداخت و گفت: در سال ۱۳۹۹ کمتر از ۵۰ مناقصه در همه حوزه‌ها برگزار شده، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۰ مناقصه و در سال جاری تاکنون ۲۲۵ مناقصه برگزار شده است.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه نقطه‌ای از شهر نیست که در آن فعالیت شهرداری وجود نداشته باشد، افزود: در برخی پروژه‌ها به‌صورت سه‌شیفته کار انجام می‌شود و تأخیری در زمان‌بندی بهره‌برداری از پروژه‌ها وجود ندارد.

وی یادآور شد: قرارداد اجرای سنگ‌فرش و جدول بلوار امام علی(ع) چهارماهه است که تنها ۲۵ هزار مترمربع سنگ‌فرش بوده که این پروژه سرعت خوبی دارد.

مهندس کهنوجی بیان کرد: زیرسازی، جدول‌گذاری، سنگ‌فرش و آسفالت بلوار کوثر نیز در مرحله مناقصه است و در شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این موضوع را یادآور شد که قبلاً این حجم کار در شهر وجود نداشته است، گفت: در حال حاضر در ۱۲۷ نقطه شهر پروژه در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه حجم اجرای عملیات سنگفرش و پیاده روسازی در رفسنجان بالاست، اظهار کرد: با توجه به مصرف بالای سنگفرش در پروژه های شهرداری، در بسیاری از مواقع شرکت های تولیدکننده جوابگوی نیاز شهرداری نیستند.

شهردار رفسنجان از ارائه سه هکتار زمین به خیرین در راستای اشتغالزایی افراد آسیب دیده جامعه خبر داد و با اشاره به فعالیت سه گرمخانه در شهر رفسنجان در بخش آقایان، بانوان و کودکان کار، گفت: با همکاری شهرداری اکثر معتادین متجاهر بانوان که قریب به ۷٠ نفر بودند، ساماندهی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید