سلسه کارگاه‌های آموزشی با موضوعات دینی، خانواده و ازدواج به همت معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری و با حضور استاد حجت‌الاسلام ماندگاری در رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، همایش «مهارت‌های پیش از ازدواج» با هدف گسترش راهکارهای ازدواج آسان و مهارت‌های زندگی قبل از ازدواج با حضور دانشجویان در دانشگاه‌های پیام نور و ولی‌عصر(عج) با سخنرانی استاد حجت‌الاسلام ماندگاری کارشناس برنامه سمت خدا برگزار شد.

کارگاه آموزشی ویژه دانش‌آموزان با شرکت ۳٠٠ دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه، همایش «اصول و قواعد مشاوره دینی در مساجد» برای روحانیون طرح امین و ائمه جماعت، هم‌چنین کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان بسیج از دیگر برنامه‌های آموزشی شهرداری با حضور استاد ماندگاری بود.

در این همایش‌ها و برنامه‌های آموزشی که با استقبال و حضور دانش‌آموزان و دانشجویان روبرو بود، در راستای ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی جوانان و دانشجویان در رابطه با مهارت‌های زندگی قبل از ازدواج و مباحث مختلف مرتبط با حوزه انتخاب همسر و ازدواج از سوی مدرس کارگاه مباحثه شد و شرکت‌کنندگان در کارگاه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید