معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش خانواده جزو اولویت‌های فرهنگی شهرداری است، گفت: در هفته گذشته بیش از ۱۰ جلسه آموزشی با موضوع مهارت رفتاری در حوزه ازدواج، خانواده و تربیت فرزند توسط شهرداری رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، حسین رمضانی با اشاره به رویکرد ویژه این معاونت به حوزه خانواده، اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون گرم خانواده مهمترین عامل برای تربیت صحیح خانواده و فرزندان و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است لذا معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با دعوت از حجت الاسلام دهنوی کارشناس علوم تربیتی و مدرس حوزه، اقدام به برگزاری چندین نشست‌ صمیمی دانشجویی و جلسات آموزشی مهارت رفتاری در حوزه ازدواج، خانواده و تربیت فرزند نمود.

وی بیان کرد: این نشست‌ها و جلسات آموزشی طی هفته گذشته از ۲۳ تا ۲۵ آبان برای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، ولی‌عصر(عج) و علوم پزشکی، معاونین پرورشی، مشاورین اداره آموزش و پرورش، طلاب، والدین دانش‌آموزان و کارکنان ادارات برگزار شده است.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی با موضوع مهارت‌های رفتاری برای والدین دانش‌آموزان برپا شد. ضمن آن که در این مدت نشست‌هایی هم با موضوع مسائل تربیتی و خانواده برای کارکنان شهرداری، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، طلاب حوزه علمیه امام حسن(ع) و والدین ترتیب داده شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان استقبال خانواده‌ها و دانشجویان از این نشست‌ها را بسیار گسترده و قابل توجه برشمرد و تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، فعالیت در حوزه‌ی خانواده است و برگزاری این جلسات را در آینده نیز دنبال خواهیم کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید