نخستین جلسه کمیته ترویج فرهنگ ترافیک درراستای فرهنگ سازی در زمینه حمل ونقل و ترافیک در اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، نخستین جلسه کمیته ترویج فرهنگ ترافیک با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، مرکز فوریت های پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، پلیس راه، فرمانداری، سازمان تبلیغات، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، واحد ترافیک شهرداری، مدیر اداره توسعه فرهنگ شهروندی و معاون هنری شهرداری تشکیل شد.

ارتقاء سطح اطلاعات، دانش، مهارت و اصلاح نگرش شهروندان و دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور تقویت فرهنگ ترافیک، انضباط اجتماعی و ارتقاء ایمنی تردد در شهر و رفتار ترافیکی همراه با ترویج و نهادینه‌سازی الگوی رفتار اجتماعی قانون‌مند به همراه آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیک با استفاده از محتوای تولید شده به صورت مجازی، طراحی بنر و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه کلیه کارمندان دولت در مساجد و… از تصمیمات این کمیته بود.

در این جلسه در خصوص ترویج فرهنگ ترافیک در برخی موضوعات به توافق نظر رسیده شد و هم چنین مشکلات ترافیکی شناسایی و مقرر گردید در خصوص فرهنگ سازی آن اقدام شد.

گفتنی است جلسات این شورا هر ماه برگزار خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید