به همت معاونت هنری شهرداری ویژه برنامه دهه شادی «ده شب، ده برنامه شاد خاطره انگیز» در رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید محسن سجادی گفت: «ده شب، ده برنامه شاد خاطره انگیز» عنوان ویژه برنامه دهه شادی به همت معاونت هنری شهرداری و با همکاری بسیج هنرمندان از هیجدهم تا بیست و هشتم بهمن در سالن شهید باقری برپا شد.
معاون هنری شهرداری رفسنجان افزود: با توجه به ایام عید مبعث و استقبال گسترده شهروندان این ویژه برنامه، به مدت سه شب تمدید و اجرا گردید.
وی تصریح کرد: برپایی غرفه های رادیو انقلاب، استعداد یابی، دکه محتوا،عکاس خانه، نقاش خانه، هنر های تجسمی، موکب شهدا، شیرینی داغ، صنایع دستی مس، صنایع دستی نقاشی روی آینه، عروسک‌سازی، گریم، نقاشی کودک، بازیهای کودک، کودک و نوجوان، تیراندازی از بخش های این ویژه برنامه بود.

سجادی افزود: این ویژه برنامه با اجرای برنامه های متفاوت در دو مرحله، صبح ها برای مدارس هر سانس ۲۰۰ نفر و عصرها برای عموم مردم به مدت ده روز برگزار گردید.

معاون شهرداری رفسنجان بیان کرد: روایاتی از امام (ره) با اجرای متفاوت از حمید خوش کیش، تواشیح، مداحی، و ضرب زورخانه و مرثیه با اجرای مرشد داود طالبی، پرده خوانی انقلاب با اجرای سید محمد رضا حسینی، اجرای تئاتر طنز، موسیقی و اجرای غرفه ها با محتواهای انقلاب، شهدا، کودک و هم چنین اجرای ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم (ع) از دیگر برنامه های این رویداد بود.

سجادی یادآور شد: غرفه کودک و نوجوان نیز با مدیریت حجت السلام درکی از شلوغ ترین برنامه های این ده شب بود که به بازی های گروهی با هدف همدلی و همراهی کودکان و نوجوانان، مدیریت موقعیت ها و… همراه با اجرای نقاشی اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: رادیو انقلاب نیز از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود که با اجرای زنده و پادکست هایی با محتواهای انقلاب هر عصر به مصاحبه با مسئولین و شرکت کنندگان در فضای نمایشگاه می پرداخت.

سجادی عنوان کرد: هم چنین غرفه هایی برای عکسهای خاطره انگیز طراحی شده بود و هنرمندان رشته های مختلف هنری و صنایع دستی در غرفه به اجرا و ‌ساخت آثار هنری می‌پرداختند و غرفه شیرینی ماهونک‌ هم به پخت شیرینی و توزیع بین مردم می پرداخت.

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم از روز سوم نمایش خوب بود و در شبهای پایانی به اوج خود رسید، تاکید کرد: از تمام دوستان، همکاران و مسئولین به ویژه معاونت خدمات شهری، بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی و آموزش و پرورش که در مدت اجرای این ویژه برنامه با ما همکاری داشتند، تشکر می کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید