به مناسبت روز جهانی شبکه های اجتماعی و به همت فرهنگسرای رسانه شهرداری، کارگاه آشنایی با دیجیتال مارکتینگ «از استراتژی تا اجرا» در رفسنجان برگزار شد.

  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در این ویژه برنامه که با حضور آقای علی عبداللهی بنیانگذار استارت آپ پت و وت و عضو هشتمین استارت آپ کمپ diginext برگزار شد، نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و بکارگیری دانش استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای توسعه کسب و کار به حاضرین ارائه گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید