جلسه مشترک مدیران ورزشی شهرداری با مسئولین هیأت های ورزشی شهرستان پیرامون برپایی سومین المپیاد ورزشی محلات برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در جلسه هم اندیشی با هیأت های ورزشی که مهندس کهنوجی شهردار، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس، رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، پیرامون جزییات برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان با بیان اینکه باشگاه ورزشی در راستای سیاست های مدیریت شهری برای توسعه ورزش راه اندازی شده و فعالیت خواهد کرد، گفت: مدیریت شهری از رشته های ورزشی پایه در محلات حمایت می کند.

وی المپیاد ورزشی محلات را فرصت مناسبی برای مشارکت همگانی مردم در حوزه ورزش دانست و افزود: امیدواریم با حمایت باشگاه صنعت مس رفسنجان و همراهی هیأت های ورزشی شاهد برگزاری با کیفیت سومین دوره المپیاد ورزشی محلات باشیم.

شهردار رفسنجان هم چنین از انجام مقدمات اولیه برای راه اندازی دهکده ورزشی خبر داد و گفت: شهرداری رفسنجان در زمینه استعدادیابی و آموزش به ورزشکاران و علاقمندان نیز فعالیت خواهد کرد.

حسین پورمحمدی مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان نیز با اشاره به رویکرد جدید مدیریت شهری در ارتقاء ورزش پایه در محلات، اظهار کرد: باشگاه ورزشی شهرداری در چهار حوزه ورزش پرسنلی، همگانی، محلات و حرفه ای فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شروع فعالیت باشگاه ورزشی با برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی محلات با حضور ۲۰ هیأت خواهد بود، گفت: المپیاد ورزشی از سالروز ولادت امام رضا علیه السلام آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

در این جلسه هم چنین حکم انتصاب پهلوان منصور پورمیرزایی به عنوان مشاور ورزشی شهردار رفسنجان به وی تقدیم شد.

عکاس: مهناز شریفی

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید