معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان سلسله همایش های «خانواده موفق» را در نقاط مختلف شهر برگزار می کند.

  • ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، حسین رمضانی با اشاره به رویکرد جدید مدیریت شهری در بحث خانواده محوری، اظهار کرد: خانواده سنگ بنای جامعه و کانون رشد و تعالی انسان است و دسترسی به یک جامعه خانواده محور با الگوی اسلامی از اهداف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان تربیت مربی و مشاور را از دیگر اهداف برگزاری همایش های «خانواده موفق» عنوان کرد و افزود: در این ویژه برنامه ها که به صورت ماهیانه برگزار می شود، ارائه محتوای آموزشی در قالب برپایی کارگاه های آموزشی ویژه مشاورین شهرستان نیز پیش بینی شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه مرحله اول همایش «خانواده موفق» با حضور استاد دهنوی ویژه عموم برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه گردید، اظهار کرد: مرحله دوم همایش «خانواده موفق» از سه شنبه ۲۳ آذر تا جمعه ۲۶ آذر ویژه اقشار مختلف با حضور استاد بخشیان معاون مرکز مشاوره حوزه علمیه قم در مراکز آموزشی و دانشگاهی، حوزه های علمیه، بسیجیان و مشاوران برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه همایش »خانواده موفق» با همکاری هیأت کربلا برپا می شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای حضور در این برنامه و کسب اطلاع از زمان برگزاری جلسات و هم چنین اخذ نوبت مشاوره خصوصی می توانند با شماره ۰۹۹۳۸۶۱۶۸۸۰ تماس بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید