اختتامیه نمایشگاه عکس «گرمای حضور» تشییع پیکر شهید گمنام رفسنجان با معرفی و تقدیر از برترین ها برگزار شد.

  • ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مراسم اختتامیه نمایشگاه و مسابقه عکاسی «گرمای حضور» (تشییع پیکر مطهر شهید گمنام رفسنجان) با حضور رئیس شورای شهر، بخشی معاون فرماندار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین و هنرمندان عکاس در سالن شهید زکریا برگزار شد.
در این مراسم از محسن خلیلی به خاطر فیلم کوتاه «چشم به راه» ویژه تشییع پیکر شهید گمنام، هم چنین از مهناز شریفی، فاطمه محمدی، فاطمه عظیمی زاده، پیام ثانی، مجتبی نقی زاده، سعیده بازمانده، محمدجواد طالبی، رضا ساجدی، ایرج علیپور منتخبین عکس این نمایشگاه تجلیل گردید.
در مسابقه عکس «گرمای حضور» در بخش موبایلی احمد عابدینی نفر اول و علی اکبر زمانی نفر سوم و در بخش حرفه ای بهرخ امیری، حسین ظهروند و مهدی علیپور به ترتیب عناوین اول تا سوم این رویداد را کسب کردند.

این مراسم به همت معاونت هنری شهرداری برگزار و با اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان پسرانه علوی، سخنرانی رؤسای شورای شهر و بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان و روایتگری حسن بهرامی، شعر خوانی و تجلیل از خانواده های شهید مفقودالاثر رفسنجان و عوامل اجرایی این نمایشگاه همراه بود.
شایان ذکر است، مسابقه «گرمای حضور» ویژه تشییع شهید گمنام از سوم تا ششم دی ماه امسال در رفسنجان برگزار گردید که آثار برتر این مسابقه در فرهنگسرای جوان به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

عکس از امین قاسمیان 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید