شهردار سیرجان تلاش و انگیزه شهردار و شورای شهر رفسنجان را ستودنی خواند و گفت: آینده خوبی را برای رفسنجان متصور هستم و امیدوارم این روند توسعه ادامه یابد.

  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس علی اکبر کریمی پور در حاشیه بازدید از پروژه های شهری رفسنجان هدف از سفرهای درون استانی را تبادل تجربیات و استفاده از تجربه های موفق شهرداری ها و شوراهای شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری های رفسنجان و سیرجان دو شهرداری قدیمی و با اصالت استان کرمان هستند و با تلاش و انگیزه ای که در بین شهردار و اعضای شورای شهر رفسنجان مشاهده کردم آینده خوبی را برای رفسنجان متصور هستم و امیدوارم این روند توسعه ادامه داشته باشد.

وی که پیش از این در شهرداری تهران مشغول به خدمت بوده است، در خصوص مقایسه شهرهای سیرجان و رفسنجان و انتقال تجربیات از کلانشهرها گفت: این دو شهر را نمی توان مقایسه کرد و هر کدام خصوصیات خود را دارند؛ امیدواریم از تجربیات خوب بومی سازی و الگوبرداری کنیم.

مهندس کریمی پور با بیان اینکه رفسنجان در بحث مدیریت شهری پایه و اساس خوبی دارد، افزود: شهرداری رفسنجان در بحث برون سپاری نگهداشت و کاهش هزینه ها اقدامات خوبی انجام داده که دغدغه شهرداری و شورای شهر سیرجان نیز هست که این تجربه موفق را در رفسنجان مشاهده کردیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید