رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: جوامعی که زمینه انتقاد و پیشنهاد را برای مجموعه باز می‌گذارند سبب بالندگی و رشد آن خواهند شد.

  • ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سیدحسین رحیمی در مراسم تقدیر از برگزیدگان سامانه «نظام جامع پیشنهادات» در هتل جهانگردی اظهار کرد: امروز نه تنها در شهرداری بلکه در ادارات دیگر نیازمند اقدامات و ایده‌های نو هستیم. همه کسانی که پیشنهاد دادند قابل تقدیر هستند و ایده های برتر منعکس و تشویق شوند تا در سال آینده ایده‌های بیشتری جذب شود.

وی با اشاره به اینکه هر جا مردم به یک موضوع انتقاد دارند باید بدانیم که نیاز به اصلاح دارد، یادآور شد: باید فرآیندهای اداری را بررسی و پیشنهادات خوب را دریافت و راهکارهای جدید دریافت و اجرا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان همچنین شهردار رفسنجان را فردی جوان، خلاق و نوآور دانست که اقدامات نویی را در مجموعه شهرداری انجام داده و از مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان که مبدّع این سامانه بوده است، قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اینکه هر جامعه‌ای که نقد نشود محکوم به شکست است، گفت: شهر زمانی خوب ساخته می‌شود که شهروندان در بهبود کمّی و کیفی شهر مشارکت داشته باشند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید