معاون خدمات شهری شهرداری با همراهی مدیران مناطق ضمن بازدید از محلات سطح شهر، نحوه خدمات رسانی به شهروندان و مشکلات آنها را رصد کرد.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، در این بازدید که مدیرعامل های شرکت های تنظیف و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز حضور داشتند از وضعیت نظافت معابر و محلات، جوی های سطح شهر و رودخانه ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بازدید شد.
احمد غلامحسینی با بیان اینکه سلسله بازدیدهای ماهیانه مدیران شهری با هدف اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار می شود، تصریح کرد: در این بازدیدها نحوه جمع آوری، انتقال و امحای پسماند، مراکز دپوی زباله و نخاله ساختمانی، نظافت و پاکسازی معابر و جوی های سطح شهر بررسی می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان از ارزیابی دقیق فعالیت های خدماتی در سطح شهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با ارائه خدمات مناسب در سازمان های زیرمجموعه این معاونت رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بازدید میدانی این معاونت از سطح شهر ماهیانه دو نوبت انجام می شود، افزود: شهروندان می توانند مشکلات حوزه خدمات شهری را جهت بررسی و حل به سامانه تلفنی ۱۳۷ اعلام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید