با حضور مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان در جمع مردم در مسجد حضرت ولی عصر (عج)، مطالبات ساکنین محله قاسم آباد (سردار جنگل ) پیگیری شد.

  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان عصر روز گذشته با همراهی معاون شهرسازی و امور زیربنایی، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی از مدیران شهری به منظور پیگیری و بررسی مشکلات و مطالبات اهالی محله قاسم آباد، در مسجد حضرت ولی عصر (عج) حضور یافت.

در این دیدار مهندس کهنوجی با تشکر از حضور و همکاری اهالی محله تشکیل شورای محله با محوریت امام جماعت مسجد برای پیگیری مشکلات محله را ضروری دانست و اظهار کرد: پیگیری های لازم برای حل مشکلات این محله تا جایی که در حیطه اختیارات شهرداری باشد، انجام می شود.

جمع آوری زباله، آسفالت معابر با مشارکت اهالی تا پایان سال، ساماندهی آرامستان محله، ایجاد فضای سبز شهری، لکه گیری و روکش آسفالت و حمایت از فعالیت های فرهنگی در محله از مهمترین مواردی بود که توسط اهالی مطرح و شهردار برای انجام آنها قول مساعد داد.

شایان ذکر است، با حضور شهردار در این محله مقرر شد شورای محله قاسم آباد (سردار جنگل) نیز تشکیل و مشکلات این محله رصد و پیگیری شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید