به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان طرح های فرهنگی فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مردم کرمان و خوزستان در سطح شهر اکران شد.

  • ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در پی دیدار پرشور هزاران نفر از مردم پرافتخار استان‌های خوزستان و کرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره)، بنرهای فرهنگی برگرفته از فرمایشات ایشان با موضوع انتخابات، در نقاط مختلف سطح شهر اکران شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم، تعیین‌‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و با تبیین اهمیت مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات موجود و تعیین مسیر حرکت کشور، تأکید کردند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراه با ۴ خصوصیت «مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل» آماده کند.

ایشان افزودند: همه‌ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید