امام جمعه رفسنجان گفت: الگوی موفق شهرداری رفسنجان در کشور اجرا شود.

 

  • ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، امام جمعه رفسنجان در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز بکار شهرداران نوجوان دهه هشتادی با حضور دستیار رییس جمهور گفت: کاری که شهردار و شورای اسلامی شهر رفسنجان انجام دادند کاری بود که امام راحل(ره) بنیان آن را بنا نهادند. در دوران دفاع مقدس جوانانی مانند شما چالش بزرگی را در انقلاب اسلامی به سرانجام رساندند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری افزود: شهردار رفسنجان به جوانان دهه هشتادی میدان دادند و از فکر و تدبیر آنها برای کار و اداره شهر بهره می‌گیرند. شهردار به این جوانان اعتماد کرد و اداره شهر را به آنان سپرد و به آنها شخصیت داد.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار رفسنجان گفت: مطمئن باشید این آقایان و خانم‌ها غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به‌عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

عسکری به دستیار رئیس جمهور نیز اظهار کرد: از دستیار محترم رئیس جمهور هم تقاضا دارم این تجربه موفق را به هیات دولت و کشور معرفی کنند که این همه مدیر در حال تربیت است. این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطئمن باشید کشور از جوانان مدیر و مدبر و ارزشمند برخوردار است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس حدوداً ۲۳ ساله بودند که یک لشکر را فرماندهی می‌کردند. الگوی موفق مدیریتی جوان به کشور معرفی کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید