مهندس عظیمی زاده در جلسه کمیته فنی شهرداری رفسنجان از آغاز طراحی المان انگشتر منتسب به امام هشتم در میدان امام رضا علیه السلام خبر داد.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
  • لینک کوتاه

شهردار رفسنجان هم چنین به شروع نصب تابلوهای راهنمای مسیر در معابر توسط معاونت خدمات شهری اشاره نمود و گفت: این اقدام به منظور ساماندهی مسیرهای پر تردد و با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان انجام می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طراحی بخشی از بوستان های محله ای انجام گرفته و یا در دست احداث می باشد، اظهار کرد: احیاء و طراحی فضای سبز منحصر به فرد در میدان خاتم الانبیاء در دستور کار سازمان فضای سبز قرار گرفته و اجرا می شود.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهری به همت سازمان عمران در طول سال و در نقاط مختلف شهر ادامه دارد.

مهندس عظیمی زاده یادآور شد: قصد داریم با همکاری واحدهای عمرانی، خدماتی و فضای سبز خیابان بنفشه را به محور گردشگری تبدیل کنیم و با حذف زوائد بصری، محیطی دلچسب و زیبا برای شهروندان فراهم کنیم.

شهردار رفسنجان در پایان با اشاره به برنامه ریزی های لازم پیرامون اجرای گذرهای فرهنگی در سطح شهر، تصریح کرد: به همت معاونت فنی و عمرانی طراحی، اجرا و نصب المان های ورزش و سلامتی در گذر سلامت واقع در بلوار زیتون در دست اقدام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید