ستاد مدیریت بحران شهرداری به میزبانی معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان تشکیل و تصمیمات جدید به فوریت بررسی و پیگیری شد.

  • ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مسلم شریفی با اعلام این خبر افزود: در پی تشکیل جلسه فوری ستاد مدیریت بحران شهرداری رفسنجان، انجام اقدامات لازم جهت پیشگیری از آبگرفتگی معابر در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری آزاد سازی مسیر رودخانه شور در ضلع غرب شهرک جهاد و حفر کانال انتقال آب های سطحی خیابان خواجه نصیرالدین را از اهم این اقدامات عنوان کرد و گفت: به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی شرکت های خدماتی، بازدیدهای میدانی توسط مدیران مناطق نیز به صورت مستمر انجام می شود.

وی هم چنین از انجام لایروبی روزانه جوی های روباز سطح شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد و افزود: شهروندان می توانند هر گونه انسداد مسیر در معابر یا جوی های آب را از طریق تلفن ۱۳۷ اعلام و گزارش دهند.

شریفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی سازمان ها و معاونت های شهرداری و رفع نقاط آبگیر در سطح شهر، شاهد کاهش مشکلات احتمالی برای شهروندان باشیم.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری رفسنجان دوشنبه ششم دی ماه و در پی وقوع بارش احتمالی در شهرستان، با حضور معاون شهرسازی و امور زیربنایی، مدیران مناطق یک و دو، معاونین خدمات شهری مناطق و رؤسای سازمان های عمران و آتش نشانی در محل دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید